sâmbătă, 6 octombrie 2007

Cluj Napoca











In Cluj am ajuns pe seara si ne-am aciuat la prietenii nostri, Sorin si Daniela, niste oameni de suflet carora le multumim ca exista.
A doua zi trebuia sa plecam spre Baia Mare impreuna, pe dupa-amiaza, asa ca dimineata am fi avut timp de un tur al orasului cu ghid (aka Daniela). Din cauza unei mici probleme cu un contact de stop frana pe care tot l-am asteptat sa ajunga turul nostru de oras a fost mai in graba, dar am reusit sa admir arhitectura deosebita a orasului.
Punctele negative ar fi: multitudinea de fire si cabluri intinse peste tot si tendinta catre modernism neluand in seama frumusetea arhitecturii vechi (in centrul vechi, de curand renovat, s-au montat niste lampi de iluminat public venite din Star-Trek; un sediu de banca futurist, numai sticla si otel, printre alte cladiri vechi dar renovate si frumoase).
Tot aici am aflat ca Primaria se numeste Institutia Primarului iar Prefectura, Institutia Prefectului. :)
Aaa...si am mai aflat ca "Romanul Matei Corvin (Matthias Corvinus) este considerat, datorita infaptuirilor din timpul domniei sale (1458-1490), CEL MAI MARE REGE AL UNGARIEI"

Un comentariu:

Anonim spunea...

Clujul incepe sa fie un oras tot mai frumos. :)