luni, 19 februarie 2007

Supravietuitor





Am avut azi un accident. Eram pasagerul din dreapta al SEAT-ului Inca, conducea nashul meu.
A vrut sa vireze stanga sa intram la un depozit de materiale de constructii cand am fost loviti de o duba care voia sa ne depaseasca. Avea viteza mare dupa cum se vede in a doua poza unde a ajuns. Ceea ce vedeti in poza 3 este un ciob pe care mi l-am scos din nas (nu radeti!) dupa 3 ore de la accident. Amandoi suntem teferi.....nimeni nu a patit nimic. Inafara de tibia mea care a luat contact cu bordul....si cam doare.
Multumesc lui Dumnezeu ca am scapat.

3 comentarii:

Anonim spunea...

broasco...cineva acolo sus te iubeste...esti bine...sunteti bine...asta e tot ce mai conteaza

Anonim spunea...

Bine ca sunteti teferi.Asta conteaza.
Mandarina_25

Anonim spunea...

Vezi ce faci, ca lumea are nevoie de tine intreg !