duminică, 13 aprilie 2008

Retro-Parada Primaverii




















Ieri, sambata 12 aprilie a fost la Bucuresti Retro Parada Primaverii, organizata de Retromobil Club Romania, o intalnire cu ei si pentru ei, prea putin mediatizata si oarecum exclusivista. Spun oarecum exclusivista pentru ca nu am fost alungati astia cu volkwagen-e broscuta si typ 3 dar nici nu am fost bagati prea tare in seama, as zice mai mult ignorati. In fine ... masinile lor valoreaza si se fac cu mai multi bani. Eu am mers acolo afland de la un prieten broscar si nu am regretat. Am avut ocazia sa ma plimb cu masina mea, sa vad alte masini clasice, sa ma dau cu PORSCHE 356 si cu Notchback cu volanul pe dreapta :P si sa intalnesc prieteni.
Gata vorbaraia. Sa lasam pozele sa vorbeasca.

5 comentarii:

Octavian-Andrei Brezean spunea...

hehe, faina aia de buzau :D

Doctor Beetle spunea...

Normal ca e misto....e Porsche 356. Primul Porsche creat.

Ruxique spunea...

E lasa, ca nici noi cei cu suticile (dacia 1100) n-am fost bagati in seama, cu toate ca am fost destul de multi, ca si voi de altfel. Asta e, macar am avut ce vedea, destule masini frumoase pe acolo.

Anonim spunea...

Dar la editia din 2009 nu ai mai fost?

Doctor Beetle spunea...

Editia de anul acesta am ratat-o. Am fost pana la Bacau in rodaj cu broscuta. :P