sâmbătă, 8 septembrie 2007

Telecabina






Am fost tras de atentie ca v-ati plictisit de aceleasi poze asa ca o sa incerc sa continui povestea in pauzele de invatat.

A doua zi am mers in Busteni si am facut ceva ingrozitor pentru Ramo: am mers din nou cu telecabina ;)). Asa ca ne-am asezat cumintei la coada la telecabina si am asteptat in jur de 2 ore ca sa urcam la Babele. Ne-am intalnit la coada cu niste prieteni si asa ne-am bagat in fata vreun sfert de coada si nici nu ne-am plictisit.
Platoul Bucegi superb dar cam ars de soare avea o culoare maronie, iar pe cer se agitau niste nori cam dubiosi dar am fost linistiti de telecabanier ca nu o sa ploua pana nu ajungem noi jos. Tot el ne-a spus ca cel mai bine te aperi de ursi cu un cutit de lemn. De ce? Pentru ca iti poti rade rahatul de pe chiloti fara sa ti-i tai. :))

Niciun comentariu: