duminică, 1 aprilie 2007

1 Aprilie




Azi e 1 Aprilie. Ziua pacalelilor, April fools`day parca. De dimineata am inceput sa fac glume si pacaleli. Inca nu am primit feed-back de la ele pentru ca e week-end si lumea nu e la servici si, daca au acasa net, nu stau pe vremea asta frumoasa in casa.....ca mine....care m-am pacalit singur.... si, datorita unor neintelegeri, stau in casa, in fata calculatorului. Ceea ce se cheama in engleza "dope","ass" sau "jackass". Pe romaneste ar veni "magar" dar are alte conotatii (nu ca nu as fi si din ala uneori).
Ce poza se potrivea mai bine azi decat aceasta de mai sus....2 magarusi inocenti pe care i-am intalnit anul trecut in Cetatea Rasnov.

Astept cu nerabdare consecintele unei farse pe care i-am facut-o unui bun prieten. Maine cand ajunge la servici o sa aibe o surpriza....daca a mers, binenteles, ca am talentul, in ultima perioada, sa nu-mi iasa lucrurile sau sa iasa catastrofal. Cam pesimist....DA asa este....dar trece....SPER.


Un comentariu:

Anonim spunea...

Eu am scapat pt inceput de farse.:D Dar nu e timpul pierdut.Pana diseara mai e.:))
Draguti magarusii.Sper ca nu sunt din aia incapatanati.:))
Mandarina_25