marți, 6 martie 2007

Teiul




"Vino-n codru la izvorul
Care tremură pe prund,
Unde prispa cea de brazde
Crengi plecate o ascund.

Şi în braţele-mi întinse
Să alergi, pe piept să-mi cazi,
Să-ţi desprind din creştet vălul,
Să-l ridic de pe obraz.

Pe genunchii mei şedea-vei,
Vom fi
singuri-singurei,
Iar în păr înfiorate
Or să-ţi cadă
flori de tei.

Fruntea albă-n părul galben
Pe-al meu braţ încet s-o culci,
Lăsînd prada gurii mele
Ale tale buze dulci...

Vom visa un vis ferice,
Ingîna-ne-vor c-un cânt
Singuratice izvoare,
Blînda batere de vînt;

Adormind de armonia
Codrului batut de gânduri,
Flori de tei deasupra noastră
Or să cadă rînduri-rînduri."

                   MIHAI EMINESCU - Dorinţă


4 comentarii:

Anonim spunea...

cat de frumoase sunt versurile...ireale...

Anonim spunea...

Sunt frumoase versurile.Adevarul e ca opera lui Eminescu este si va ramane nemuritoare.:)
By Mandarina_25

Anonim spunea...

Ce draq a fost in capul meu...ireale...auzi!!!! Eram intr-un moment de blonzime...ma iertati..

Anonim spunea...

ireal sau real....teiul lui eminescu si versurile lui raman... raman legate de iasi si de copou...iar pentru noi ramane amintirea unei plimbari prin ploaie:)