sâmbătă, 13 ianuarie 2007

On the road


Continui tot cu nostalgia mea pentru drumurile la volanul broscutzei.
Poza asta am facut-o in 2005 cand ma indreptam catre Bucuresti unde avea sa se intample
Parada Broscutzelor cu ocazia SIAB. Era prima mea iesire la un drum mai mare de 100 Km.
Tocmai terminasem de vopsit masina, inca nu facusem nici un reglaj la motor, nu aveam nicio
scula la mine, in afara de cricul si cheia de roti (si chiar am facut pana in Colentina).
Nu aveam casetofon in masina dar am folosit un mp3 player flash ca sa nu innebunesc pana la Bucuresti. Ati putea zice ca am fost inconstient. Da, asa am fost. Faza e ca dupa aceasta iesire semi-reusita (semi- pentru ca am bushit-o oleaca la Urziceni) tot asa am plecat de fiecare data la intalniri, fara nici o pregatire si fara sa imi fac probleme. Si de fiecare data am ajuns acasa teafar.

3 comentarii:

Anonim spunea...

E originala poza.
Iti place riscul.:D
Dar daca nu risti, nu castigi.Pe curand.
By Manda.

Anonim spunea...

Imi plac spatiile care ti se deschid inainte!
Poza asta imi aduce aminte de romanul lui Kerouac, On The Road: nevasta, slujba, rate, abonamentul la cablu, nimic nu conteaza decat drumul din fata ta!
Keep it running man!
Adi

Doctor Beetle spunea...

Multumesc tuturor pentru comentarii mai ales tie Adi. Ai spus-o foarte frumos.